Noile tehnologii pentru învăţare şi predare vor fi dezbătut în cadrul unui eveniment organizat de STOA la Parlamentul European. Atelierul va examina felul în care tehnologia afectează predarea şi învăţarea în UE în contextul în care, conform Comisiei Europene, copiii devin activi online de la vârsta de şapte ani, iar 76% din gospodăriile UE au acces la internet în bandă largă. Cu toate acestea, doar 20% din elevi beneficiază de o predare digitală bună.
Unitatea de evaluare a opţiunilor ştiinţifice şi tehnologice (STOA) va organiza un atelier privind noile tehnologii pentru învăţare şi predare. Atelierul va examina posibilităţile oferite de tehnologie distribuirii cunoştinţelor, prin jocuri şi instrumente de predare. Dezbaterea include demonstraţii practice. Unitatea de evaluare a opţiunilor ştiinţifice şi tehnologice (STOA) oferă Parlamentului European consiliere ştiinţifică independentă, prin proiecte ce identifică opţiuni politice strategice pe termen lung în domenii specifice.
Comisia pentru cultură de la Parlamentul European a adoptat un raport din proprie iniţiativă privind noile tehnologii şi resursele educaţionale deschise, care va fi votat în plen pe 15 aprilie.
NOI TEHNOLOGII DE ÎNVĂŢARE ŞI PREDARE
Date: