In cadrul Biroului Asigurătorilor Auto din România (BAAR) va funcţiona un call-center cu program extins, la dispoziţia consumatorilor de asigurări şi păgubiţilor din accidente rutiere. Principalul element de noutate este că acest serviciu va putea prelua inclusiv reclamaţii şi petiţii ale reclamanţilor, pe care să le direcţioneze, ulterior, către firmele de asigurare vizate.
Infiinţarea noii structuri este binevenită, având în vedere că singura instituţie care poate colecta în prezent plângeri în ceea ce priveşte firmele de asigurare este Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), prin Direcţia Relaţii cu Publicul, Petiţii şi Educaţie Financiară.
Direcţia are proceduri interne prin care poate chema firmele de asigurări la discuţii şi, în cazuri grave de abuz, să apeleze la alte direcţii din ASF (în general direcţia supraveghere) pentru a lua măsuri de sancţionare. Funcţionarii call center-ul BAAR vor avea la rândul lor posibilitatea de a se adresa firmelor de asigurare pentru a rezolva problemele invocate.
Call-center la dispoziţia păgubiţilor din accidente rutiere
Date: