Call-center la dispoziţia păgubiţilor din accidente rutiere

Date:

In cadrul Biroului Asigurătorilor Auto din România (BAAR) va funcţiona un call-center cu program extins, la dispoziţia consumatorilor de asigurări şi păgubiţilor din accidente rutiere. Principalul element de noutate este că acest serviciu va putea prelua inclusiv reclamaţii şi petiţii ale reclamanţilor, pe care să le direcţioneze, ulterior, către firmele de asigurare vizate.
Infiinţarea noii structuri este binevenită, având în vedere că singura instituţie care poate colecta în prezent plângeri în ceea ce priveşte firmele de asigurare este Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), prin Direcţia Relaţii cu Publicul, Petiţii şi Educaţie Financiară.
Direcţia are proceduri interne prin care poate chema firmele de asigurări la discuţii şi, în cazuri grave de abuz, să apeleze la alte direcţii din ASF (în general direcţia supraveghere) pentru a lua măsuri de sancţionare. Funcţionarii call center-ul BAAR vor avea la rândul lor posibilitatea de a se adresa firmelor de asigurare pentru a rezolva problemele invocate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Cele mai bune saltele pentru dormitor în Moldova

Un somn odihnitor este esențial pentru sănătatea noastră fizică...

Stiluri Elegante pentru Femei – Rochii Hermosa și Pantofi Asortați

Moda modernă oferă o varietate de opțiuni pentru femeile...

Recomandările Salvamont Dâmbovița pentru turiștii din Munții Bucegi

Salvamont Dâmbovița atrage atenția tuturor celor care doresc să...

Controale  în unitățile de turism din Dâmbovița,  19 sancțiuni aplicate 

Controale de prevenire în unitățile de turism din Dâmbovița.Pentru...