Agenţia Naţională de Administrare Fiscală recomandă ca interacţiunea contribuabililor cu instituţia să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanţă.
Specialiştii ANAF pot fi contactaţi, pentru a răspunde solicitărilor şi întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice şi adreselor de email publicate pe site-ul ANAF. De asemenea, pentru comunicarea inter-insti-tuţională, ANAF a deschis, la nivelul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice şi al administraţiilor judeţene ale finanţelor publice, adrese dedicate de emai.
În plus faţă de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, vă recomandăm să utilizaţi şi serviciul de asistenţă telefonică – Call Center şi Formularul de contact.
Pentru a obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT, din aria de competenţă a ANAF, vă rugăm să apelaţi CALL-CENTER instituţiei, la numărul de telefon
031.403.91.60.
Specialiştii nostri răspund întrebărilor dumneavoastră în continuare, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.
Dacă toate liniile telefonice sunt ocupate, vă rugăm reveniţi, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastră!
O alternativă la fel de facilă pentru obţinerea de informaţii avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/.
Solicitările sunt tratate prioritar de direcţiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opţiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenţiei Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de email proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil şi în Spaţiul Privat Virtual.