Proiectele de infrastructură rutieră din judeţ, moder-nizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 – Bâldana -Titu – lărgire la patru benzi, centura oraşului Titu, nu au fost cuprinse în bugetul pe 2013. Reamintim faptul că, de la Bâldana spre Titu – DN7, odată cu începerea în anul 2007 a investiţiei firmei Renault în Centrul de la Titu, guvernul şi-a luat obligaţia de a efectua o modernizare la patru benzi, precum şi un acces rapid la autostrada A1. Totodată, modernizarea DN71 are în vedere să fie lărgit la patru benzi până la Târgovişte şi apoi pe trei benzi, până la Sinaia. Reamintim că acesta este drumul pe care este deviat traficul auto ori de câte ori DN1 este aglomerat. Însă pentru a deveni realitate aceste proiecte, mai este de aşteptat cam până în 2015-2016 şi acest lucru a fost afirmat chiar de deputatul USL Dâmboviţa, lonuţ Săvoiu. În bugetul pe 2013 nu se regăseşte nici un leu pentru finanţarea acestor proiecte şi asta pentru că nu se regăsesc în Programul TEN-T, prioritar la finanţare în perioada următoare. Obiectivul Programului TEN-T vizează finanţarea proiectelor (studii şi lucrări) în domeniul transporturilor (aerian, naval, rutier, feroviar) care se adresează extinderii şi modernizării reţelei trans-europene de transport: „În contextul discuţiilor privind alocarea sumelor bugetare pentru modernizarea drumurilor naţionale în judeţul Dâmboviţa, am observat că, pentru modernizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 – Bâldana -Titu – lărgire la patru benzi, precum şi pentru centurile ocolitoare Titu şi Târgovişte, fondurile au fost mutate din 2013, undeva mai târziu 20152016 şi vreau să vă asigur că vor fi multe luări de poziţii de ce s-a întâmplat acest lucru”, a afirmat deputatul USL, lonuţ Săvoiu.