Ionuţ Săvoiu, fost deputat şi administrator public al judeţului, un specialist care a tras din greu la urnirea proiectului de lărgire la patru benzi a DN 71, între Bâldana şi Târgovişte, şi de reabilitare şi modernizare a tronsonului până la Sinaia, atrage atenţia că „odiseea” acestui obiectiv vital pentru Judeţul Dâmboviţa este departe de a se fi încheiat.
Printr-o postare pe pagina sa de socializare, vicepreşedintele PSD Dâmboviţa informează „că procedura de licitaţie pentru modernizarea DN71 Bâldana – Târgovişte -Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulaţie şi km. 51+041 – km. 109+905 drum la 2 benzi a intrat, din 17 august, după mai bine de 16 luni de tergiversări, în fază de evaluare doar pentru lotul „Proiectare şi Execuţie Lărgire la 4 benzi a DN 71 Bâldana-Târgovişte, cu o valoare estimată de cca. 670 milioane RON!
Procedura de achiziţie a lotului de modernizare a drumului la 2 benzi Târgovişte – Sinaia km. 51+041 – km. 109+905 în valoare cca. 900 milioane RON a fost anulată.”
Ionuţ Săvoiu apreciază că „reluarea procedurii, cu un termen foarte scurt de depunere imediat după o suspendare de circa 12 luni, constituie un risc major de contractare pentru investiţii de asem-nea anvergură” şi solicită conducerii CNAIR să explice urmatoarele:
- care este motivaţia anulării procedurii pentru lotul 2 dupa cca. 12 luni de suspendare şi cauza care a generat această motivaţie?
- când va putea fi reluată procedura pentru achiziţia publică anulată?
- când va începe reabilitarea podurilor de la intrarea/ieşirea sudică şi nordică a oraşului Pucioasa în condiţiile în care reluarea şi finalizarea procedurii de achiziţie publică anulată evident va mai intârzia o bună perioadă de timp?
Practic, prin decizia CNAIR proiectul a fost „rupt” în două, ceea ce pare mai degrabă o soluţie de compromis, total defavorabilă dâm-boviţenilor şi interesului de dezvoltare economică a judeţului.