Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

Date:

Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

Este foarte important ca toți cetățenii, indiferent de zona unde locuiesc, fie în mediul urban sau mediul rural, să știe că pot avea aces la orice ora din zi la servicii financiare și tehnologie de înaltă calitate.

BCR și Vodafone au lansat unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!” miercuri, 12 octombrie 2022, în comuna Băleni, județul Dâmbovița. Caravana „Bună ziua, schimbare!” este un demers de facilitare a accesului la servicii și produse bancare, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală.

Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

• Conceptul de unitate mobilă, care va circula într-un camion modular, a fost dezvoltat pentru a facilita accesul comunităților rurale din România la servicii financiare și tehnologie, precum și la educație financiară și digitală 

Modern, clasic, elegant – mobilier baie suspendat cu personalitate de la Orsini

• Prima oprire a unității „Bună ziua, schimbare!” are loc în perioada 12 – 21 octombrie, în localitatea Băleni, din județul Dâmbovița

Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

Inițiativa se desfășoară sub forma unei caravane și vizează prezența în localități rurale din România a unui punct mobil de lucru BCR și Vodafone prin intermediul unui camion modular. Unitatea mobilă își propune să circule prin mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare câte o săptămână sau două, în funcție de specificul local.

Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

Intervenția în comunitate a fost gândită pe două paliere:

1. Accesul ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR din viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și pachetele Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV

2. Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptată pe grupe de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

Caravana mobilă „Bună ziua schimbare” a fost pusă în mișcare la Băleni 

Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorința de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. BCR caută permanent soluții pentru a le oferi românilor o viață mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers. 

Dar nu oricum, ci prin educație financiară, mai întâi, și prin înțelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viață, în funcție de etapa în care se află, condițiile sociale și profesionale și propriile obiective. Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente. 

Aș vrea să le mulțumesc partenerilor noștri de la Vodafone pentru deschiderea și eforturile depuse, în ultimele luni, de a dezvolta împreună acest proiect ce urmărește să contribuie la transformarea comunităților rurale din România”, a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR. 

Caravana „Bună ziua, schimbare!” își propune să arate oamenilor că produsele și serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în orașe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români și să arătăm că tehnologia este ușor de utilizat și are un impact pozitiv asupra vieții fiecăruia dintre noi.

Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor. 

Vodafone se transformă într-o companie de tehnologie pentru a răspunde cât mai bine nevoilor de digitalizare a clienților, fie ei clienți rezidențiali sau companii, iar acest demers contribuie la obiectivul nostru de a susține digitalizarea întregii societății fără a lăsa pe nimeni în urmă. ”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.

Unitatea va fi deservită de câte doi experți, unul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie. La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

– Deschideri de cont curent și carduri de debit

– Deschideri de depozite și conturi de economii

– Solicitări de carduri de credit

– Acces la digital banking 

– Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări

– Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă

– Asigurări de protecție a bunurilor personale, PAD și facultativă de locuință

– Asigurări de călătorie 

– Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.

De asemenea, camionul modular este dotat cu două echipamente bancare (ATM și APT), care vor putea oferi următoarele operațiuni:

– Eliberare lei sau euro, în numerar

– Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambusare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane 

– Plata numerar a facturilor curente către furnizori 

– Reîncarcare cartele Vodafone

– Eliberare mini extras

– Interogare sold

– Schimbare PIN

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cea de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot, etc.), dar își vor putea plăti și factura și reîncărca în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR cartela Vodafone. 

În plus, unitatea mobilă va găzdui, în fiecare zi, cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.

În colaborare cu Orsini

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Cosmetice coreene pentru ten cu pigmentare

Pigmentarea pielii, inclusiv petele întunecate și tonul neuniform, poate...

REMIZĂ ÎN ANONIMAT

Stadionul Steaua a găzduit, marți seară, ultimul meci al...

VĂTAVU, MULȚUMIT DE PUNCTUL SCOS ÎN GHENCEA

Steaua a remizat, pe stadionul Ghencea, scor 1-1, cu...

CHINDIA SMULGE UN PUNCT PE TERENUL STELEI

Steaua București - Chindia Târgoviște 1-1 (1-0) Stadion: Ghencea. Au marcat:...
error: Conținutul este protejat!!