Senatorul Adrian Ţuţuianu , Pro România, a criticat într-o conferinţă de presă ceea ce apreciază drept lipsă de implicare a autorităţilor judeţene în implementarea proiectelor de dezvoltaree a Staţiunii Padina-Peştera. Ţuţuianu consideră că s-a pierdut timp preţios şi susţine că multe documentaţii sunt numai bune de dat la maculatură:
„În anul 2019, nu s-a turnat niciun metru de asfalt. Ce ar fi trebuit făcut? DJ 714 Bolboci-Cheile Tătarului, sunt cinci kilometri de drum, proiectul este făcut la consiliul judeţean, bani sunt. Soluţia cea mai simplă era să dea banii necesari la SC LDP şi să fi lucrat anul acesta la zona montană, la acest proiect. Era foarte important, ştiţi bine. Zona cea mai îngustă este pe partea dreaptă a lacului, pe un drum care nu-i proprietatea consiliului judeţean.
Pe DJ 713 s-ar fi putut monta anul acesta parazăpezi, ca să poată fi folosit în condiţii de siguranţă pe timpul iernii. Nu sa făcut nici măcar un proiect de achiziţie.”
Fostul preşedinte al consiliului judeţean a mai amintit că, în urmă cu doi ani, au fost început demersuri pentru preluarea drumului de la Romsilva, fără să se fi ajuns la un rezultat. Tot la capitolul „nere-alizări” a inclus proiectul parcării auto de la telecabina Peştera, proiectul de înfiinţare a unui centru de asistenţă medicală şi salvare şi proiectul pentru iluminatul public, despre care susţine că au fost respinse de Ministerul Turismului. Consideră Adrian Ţuţuianu că planul de management al Parcului Natural Bucegi este expirat iar zona de dezvoltare durabilă este prea mică pentru a permite dezvoltarea staţiunii. În fine, acesta acuză „lipsa totală de dialog cu Consiliul Ştiinţific şi cu Ministerul Mediului”, în condiţiile în care „nu avem nici măcar un proiect pentru pârtia Cocora-Padina” iar o porţiune de circa o sută de metri liniari din pârtia Babele-Peştera este în zona de interdicţie.
Adrian Ţuţuianu (Pro România) extrem de critic vizavi de situaţia staţiunii Padina-Peştera
Date: