Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează, în perioada decembrie 2019 – ianuarie 2020, sesiuni de asistenţă a contribuabililor şi a reprezentanţilor acestora, în cadrul cărora vor fi prezentate constatări ANAF selectate ca urmare a inspecţiilor fiscale desfăşurate. Principalele constatări, rezultate din acţiunile de control realizate la contribuabilii persoane juridice, vizează modalităţile de calcul al rezultatului fiscal, al impozitului pe veniturile din investiţii sau aspecte referitoare la taxa pe valoarea adăugată, cum ar fi înregistrarea în scopuri de TVA, evidenţa operaţiunilor, sfera de aplicare şi limitările speciale ale dreptului de deducere.
La întâlniri vor participa specialişti din cadrul structurilor de asistenţă contribuabili şi ai structurilor de inspecţie fiscală, care vor prezenta situaţii concrete identificate, precum şi modalitatea de remediere a deficienţelor constatate.
Lista întâlnirilor organizate de ANAF este publicată pe pagina de internet a instituţiei, la rubrica INFO Publice / Servicii oferite de ANAF.