Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a demarat o serie de discuţii cu reprezentanţii furnizorilor de utilităţi publice, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Engie România SA şi Enel România etc.În urma centralizării, la nivel naţional, a sesizărilor primite de la consumatori au fost puse în discuţie următoarele probleme:
– întârzieri nejustificate în efectuarea lucrărilor de execuţie ale branşamentelor;
– întârzieri în realizarea branşamentelor din cauza relaţiei dintre entităţiile emitente de avize; majorările facturilor făra o informare corectă, completă şi precisă în prealabil a consumatorilor, majorări urmate de recalculări;
– necesitatea stabilirii unui grup de lucru la nivelul entităţilor implicate în domeniul furnizorilor de utilităţi.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a propus constituirea unui birou unic pe lângă consiliile locale din care să facă parte toate entităţile emitente de avize şi autorizaţii ce vizează debranşarea/bransarea populaţiei de la utilitaţi publice. De asemenea, ANPC a propus desemnarea unui reprezentant al fiecărui furnizor de utilităţi la nivel de judeţ în vederea urgentării soluţionării sesizărilor consumatorilor.
ANPC a iniţiat o serie de discuţii cu furnizorii de utilităţi publice
Date: