Lotul României a obținut rezultate  bune la Olimpiada Internațională de Limba Engleză destinată elevilor de liceu

Date:

România a obținut rezultate  bune la Olimpiada Internațională de Limba Engleză destinată elevilor de liceu care studiază limba engleză ca limbă modernă, a cărei gazdă a fost chiar țara noastră! 

 Competiția s-a desfășurat în perioada 10-17 septembrie la București și este o inițiativă a Ministerului Educației, în parteneriat cu Centrul de Limbi Moderne al Consiliului Europei, Universitatea București, Universitatea Politehnică București și Inspectoratul Școlar al Municipiului București. 

Lotul Romaniei a fost format din opt elevi, clasați pe locul I la Olimpiada Națională de Limba Engleză. 

 Felicitări pentu rezultate: 

Proba individuală 

Nivel B1

 Locul I – Robu Andrei Cristian – Școala Gimnazială Nr. 197 – București/Colegiul Național Gheorghe Lazăr – București

 Locul II – Gitoi Leonard Nicolas – Liceul Teoretic Al. Ghica – Alexandria, Teleorman

 Mențiuni: Gherlan Ioana, Colegiul Național Gheorghe Lazăr- București

Popirtac Amalia, Colegiul Național Ghe.M. Murgoci – Brăila

Nivel B2

 Locul I – Caciulan Victor – Liceul Teoretic Internațional de Informatică – București

 Locul III – Costache Alex – Colegiul Național Sf. Sava – București

Nivelul C1

 Locul I – Iancu Theodora – Colegiul Național M. Viteazul – București

 Locul III – Madadi Daria – Colegiul Național N. Bălcescu – Brăila

Proba pe echipe 

Nivel B1

  Locul II – Gherlan Ioana, Robu Andrei, Gitoi Leonard, Popirtac Amalia

Nivel B2 – C1

 Mențiune – Caciulan Victor, Costache Alex, Iancu Theodora, Madadi Daria

Coordonatori lot: 

Prof. Luminița Pleșa – Liceul Teoretic Al. Ghica – Alexandria

Prof. Anca Dimcea – Colegiul Național Ghe. Șincai – București 

 Felicitări tuturor! Recunoștință celor ce susțin performanța în educație! 

 Olimpiada a reunit 58 de elevi din șapte țări – Portugalia, San Marino, Macedonia de Nord, Bulgaria, Republica Moldova, Letonia și România, care au concurat la trei niveluri lingvistice ( B1, B2 si C1), la cele două probe, una individuală având patru părți (Use of English, Listening, Creative writing și Speaking) și una pe echipe (prezentarea în format digital a răspunsului creativ la o operă literară – Literary text mediation).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Proiect de lege pentru protejarea românilor de țepele  rechinii imobiliari

Deputatul liberal de Dâmbovița, Aurelian Cotinescu,  a anunțat inițierea...

Brâncuși în lumea copiilor, o zi de creativitate la Biblioteca Județeană Dâmbovița

Biblioteca Județeană Dâmbovița – Filiala pentru Copii a oferit...

A MURIT MARY ROȘIANU, FOSTĂ ANTRENOARE LA LIVAS TÂRGOVIȘTE

Cu profunda tristețe, anunțăm trecerea în eternitate a Mariei...