La jumătatea anului trecut RAR a implementat posibilitatea concilierii între clienții nemulțumiți și operatorii economici din zona de competență a Registrului Auto Român, această soluție devenind o cale reală pentru rezolvarea mai rapidă a problemelor celor care reclamă posibile nereguli cu care s-au confruntat în interacțiunea cu operatorii economici autorizați.
RAR a reușit astfel să aducă la masa negocierilor petenții nemulțumiți de modul în care li s-a oferit un serviciu și operatorii economici din piața auto. .
Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să analizeze situația, echipele RAR-DSP vă pot ajuta prin medierea mai rapidă a litigiului.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, puteți opta pentru CONCILIERE. Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța „Da, vreau conciliere!”, iar inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp, vor contacta părțile implicate și vor face propuneri pentru medierea litigiului, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Concilierea poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR posibile nereguli în activitățile din piața auto sau cu privire la eventuale reparații care, sub o formă sau alta, au afectat drepturile beneficiarilor.