Consiliul Judeţean Dâmboviţa a solicitat Companiei Naţionale de Drumuri construirea mai multor sensuri giratorii pe drumurile naţionale care străbat judeţul prin localităţile Găeşti, Titu şi Tărtăşeşti, pentru a se fluidiza traficul şi a se preveni producerea de accidente rutiere. Compania Naţională de Drumuri a anunţat în scris că este de acord în mare parte cu propunerile legate de realizarea de sensuri giratorii la Găeşti şi Titu şi deja au fost prinşi bani în buget. Însă solicitarea pentru sens giratoriu la Tărtăşeşti a fost, în primă fază, respinsă: „Printr-o adresă din luna ianuarie, am cerut CNADNR-ului amenajarea mai multor sensuri giratorii pe drumurile naţionale: la Titu, DN 7 cu DJ 701A, la Găeşti, DN 7 cu DN 61 şi în comuna Tărtăşeşti, DN 7 cu DC 267 şi DCL 19 (este vorba de acces la primărie, unde acum nu ai cum să intri direct). Am primit răspuns: pe DN 7 au prins în program solicitările noastre pentru anul 2015 şi ne-au cerut să fim de acord cu faptul ca solicitările de la Titu să le rezolvăm în cadrul proiectului de lărgire la patru benzi. Nu au fost de acord cu solicitarea noastră de la Tărtăşeşti, dar discuţia a fost reluată de parlamentari cu ocazia întâlnirii cu ministrul loan Rus”, a declarat Adrian Ţuţuianu. Discuţia legată de realizarea unui sens giratoriu la Tărtăşeşti a fost reluată de parlamentarii PSD la întâlnirea din luna februarie cu ministrul Transporturilor, loan Rus. Parlamentarii au reuşit să-l facă pe ministru să înţeleagă că această investiţie este absolut necesară la Tărtăşeşti: „Un câştig pentru judeţul Dâmboviţa, mai ales în ceea ce priveşte situaţia de la Găeşti, este că anul acesta în bugetul CNADNR vom avea suficiente resurse şi sper să se şi realizeze cele trei sensuri giratorii la Găeşti (pe DN 7, la kilometrul 73 şi la intersecţia cu DN 61), încă unul la Titu (acolo unde începe DJ 701A, deci drumul spre Dâmbovicioara) şi tot un important nod de circulaţie, la Gulia, în comuna Tărtăşeşti, unde de multe ori apar accidente, tot pe DN 7, pe tronsonul care este amenajat cu patru benzi”, a afirmat lonuţ Săvoiu. Aceste investiţii vor fi realizate până la sfârşitul acestui an. Rolul unui sens giratoriu este acela de fluidizare al traficului, dar şi de îmbunătăţire a siguranţei circulaţiei.