Societatea Electrica Furnizare SA
COMUNICAT DE PRESĂ
” Pentru a proteja sănătatea clienţilor, partenerilor şi angajaţilor săi, Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activităţii din centrele de relaţii cu clienţii pe toată durata menţinerii stării de urgenţă. Compania le reaminteşte clienţilor că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare şi de plată.
BUCUREŞTI, 20 martie 2020 – Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităţilor care presupun interacţiunea directă cu clienţii, în concordanţă cu măsurile adoptate de autorităţi, în contextul epidemiologic actual.
Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunităţile unde ne desfăşurăm activitatea, în toate centrele de relaţii cu clienţii din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din Bucureşti, Iaşi şi Tulcea, a fost prelungită suspendarea temporară a activităţii pe toată durata menţinerii stării de urgenţă.
Electrica Furnizare le reaminteşte clienţilor că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:
0 Portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare de la distanţă, oferind utilizatorului acces la: ” factura în format electronic; ” transmiterea indexului prin autocitire; ” plata online a facturilor; ” vizualizarea istoricului facturilor; ” vizualizarea graficului de consum; ” evidenţa plăţilor la zi.
0 Linii telefonice dedicate Atât linia dedicată comunicării indexului autoci-tit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât şi linia de Call-center pentru informaţii comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
0 Formular de contact online Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obţinerea de informaţii care privesc contractul, facturile emise, plăţile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziţia clienţilor săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowl-edge-base/contactati-ne-in-scris/
0 Corespondenţă prin e-mail Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informaţii de natură comercială, clienţii pot contacta furnizorul şi prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mnielectricafurnizare.ro, clienti.ts@electrica-furnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.
0 Pagina de Facebook Clienţii pot afla informaţii şi pot transmite mesaje şi prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, staţiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienţii sunt rugaţi să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowl-edge-base/unde-se-plateste-factura/.
Vă mulţumim pentru înţelegere!
Societatea Electrica Furnizare SA COMUNICAT DE PRESĂ
Date: