Sute de controale în trimestrul I al anului 2022 , făcute de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Dâmbovița

Date:

Astfel, potrivit raportului, în primele trei luni ale acestui an, comisarii CJPC au întreprins 262 de acțiuni de control, dintre care 214 acțiuni au fost în vederea soluționării reclamațiilor. Cele mai multe subpiețe de consum reclamate în perioada anterior menționată au fost: serviciile de telefonie, serviciile de furnizare internet, serviciile de televiziune prin cablu și serviciile de furnizare energie electrică sau gaze naturale. Ca urmare a acțiunilor de control, comisarii CJPC au aplicat 86 de măsuri contravenționale, din care 20 de avertismente și 66 de amenzi care însumează 51.400 de lei. De asemenea, au fost organizate acțiuni de consiliere privind legislația specifică cu operatori economici care prestează servicii sau comercializează produse pe raza județului Dâmbovița, precum și activități zilnice de consiliere a consumatorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Cosmetice coreene pentru ten cu pigmentare

Pigmentarea pielii, inclusiv petele întunecate și tonul neuniform, poate...

REMIZĂ ÎN ANONIMAT

Stadionul Steaua a găzduit, marți seară, ultimul meci al...

VĂTAVU, MULȚUMIT DE PUNCTUL SCOS ÎN GHENCEA

Steaua a remizat, pe stadionul Ghencea, scor 1-1, cu...

CHINDIA SMULGE UN PUNCT PE TERENUL STELEI

Steaua București - Chindia Târgoviște 1-1 (1-0) Stadion: Ghencea. Au marcat:...
error: Conținutul este protejat!!