Se întâmplă şi la „case mari”, este concluzia la care am ajuns aflând de păţania unui client în materie de aşa zis comerţ modern şi civilizat.
Concret, I. N., din Târgovişte a trecut pragul magazinului Kaufland, din Micro VI, unde obişnuieşte să-şi facă cumpărăturile. Între altele, a ales şi câţiva ardei iuţi, preţul afişat la raft fiind de 2,99 lei kilogramul.
La cântar a constatat însă că reducerea de 40% afişată nu era valabilă, pe bon fiind imprimat 4,99 lei/kg. Intrigat, a solicitat lămuriri din partea unui angajat de la raion, care s-a lăsat şi el aşteptat câteva minute bune. Şi aici, clientul a avut încă o dezamăgire, fiind luat peste picior, salariatul dându-i de înţeles că n-a tastat corect.
Văzând că nu are dreptate, arogantul a început s-o scalde, afirmând că ar fi vorba despre un alt sortiment. Zadarnic a solicitat I.N. să discute cu cineva din conducerea magazinului. Într-un final a reuşit să schimbe două vorbe cu o doamnă care şi-a cerut scuze în numele colegului necioplit, dar care n-a dat însă nicio lămurire cu privire la diferenţa dintre preţul afişat la raft şi cel de la cântar. Nici n-avea poate ce să spună, decât recunoscând implicit lipsa de profesionalism a unor angajaţi.
Cât despre clientul şi păcălit, şi batjocorit, s-a mulţumit să se orienteze spre alt magazin şi să schimbe lozinca din „Kaufland este pentru tine” în „Kaufland, uneori ciupeşte de la tine”.
Un preţ la raft, altul la cântar
Date: